رفتن به محتوای اصلی
x

پلمپ دو آرایشگاه زنانه به دلیل تخلف بهداشتی و مداخله در درمان

پلمپ دو آرایشگاه زنانه به دلیل تخلف بهداشتی و مداخله در درمان

🔰 در ادامه بازرسی‌های مستمر کارشناسان بهداشت محیط و در راستای صیانت از سلامت شهروندان، دو واحد آرایشگاه زنانه با حضور کارشناسان بهداشت محیط و نمایندگان اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه در روز شنبه ۱۴۰۵/۰۳/۲۳ پلمپ شدند. 🔰طبق گزارش بازرسان، یکی از این واحدها به علت مداخله در امور درمانی و ارائه خدمات غیرمجاز و واحد دیگر به دلیل عدم رعایت ضوابط و الزامات بهداشتی و اخذ مجوزهای قانونی، مشمول برخورد قانونی شد. 🔰این اقدام به منظور پیشگیری از مخاطرات احتمالی برای سلامت شهروندان و در چارچوب ضوابط بهداشتی ابلاغ شده انجام شده است. 🔰گروه مهندسی بهداشت محیط اعلام کرد که با هرگونه تخلف صنفی، فعالیت خارج از چارچوب مجاز و نقض مقررات بهداشتی، برابر قانون برخورد خواهد شد و نظارت‌ها در این حوزه با جدیت ادامه دارد.