رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری همایش پیاده‌روی کارکنان ادارات شهرستان نجف‌آباد

برگزاری همایش پیاده‌روی کارکنان ادارات شهرستان نجف‌آباد در تاریخ چهارشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۵، همایش پیاده‌روی و نرمش صبحگاهی ویژه کارکنان ادارات با حضور فرماندار شهرستان نجف‌آباد، مدیر و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و جمعی از روسا و کارکنان ادارات شهرستان‌ در پارک لاله برگزار گردید. این برنامه در راستای اجرای "پویش سلامتی را قدم بزن" با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ارتقای سلامت و نشاط کارکنان و با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره ورزش و جوانان و محیط زیست شهرستان برگزار شد.